Friday, May 7, 2010

meatballs 10 ketol!!


ko wt ku ngidam salu wlpn aku xpregnant...cisss ko meatballs!!



ok..ni la meatballs yg boley membuatkan aku mnjd rakus scr tetiba..
sdp ok..sesape yg da pnh mkn sure kn ketagih..
yg lom pnh try, silalah ke ikea n try..xrugi k..
tuk yg br nk try silalah order 5 ketul jew..mana tau xmsk tekak kowg kn..xla wugi sgt..
5 ketul br rm5..kire seketol tuh singgit je..tp xleyla ko nk order seketul kn..
tuk peminat2 meatballs silalah order 10 ketul..kalu pewut tuh bsr dialu-alukan order 15 ketul..
minimum 5 ketul..max 15..ok?
kalu nk mkn..kna de cara..jgn men sumbat je..sure kowg kn wasa cm bese je..
xde special pn..sdp celah mana??
ciss...jgn sesekali kutuk meatballs eh..

meh nk aja cara2 mkn yg btl n nikmat

1) silalah potong meatball tuh kpd 2 bahagian
2) pastu mik lingonberries tuh ltk tas meatballs tuh..ratakan n ltk sket sos cili
3) pe lg..ngapla! hehehe..nikmat xtkata




ciken chop..bg aku ni menu br...muahahaha...disebbkn da lama xg ikea..xtau ciken chop ni ujud..
aku bkn minat ciken chop ni..kt memana ley dpt..meatballs ada kt memana????


msti kowg ckp..ceh..sume pix ni da tgk da lam fb..buwink ok! arghhh ada aku kesah??
blog aku..aku pnye ske la...hehehe..poyo kn kn..smoga terliur!! silala jeles sila sila..jgn memalu


along n me..ok thanx ckp aku lgk chun dr die..muahahaha



akk aku yg mnyesal sbb mkn 5 ketul je..tu la suh order 10 degil..



fuzah a.k.a tettttt hehehe...tlh cuwang pd aku n msk geng nina..grrrrr



nina yg curang pd meatballs tlh memilih ciken chop..ciss!



oh aliya zara..mama ko sungguh friendly gilew!



No comments:

Post a Comment