Thursday, June 17, 2010

Buletin 4.30 a.m



assalamualaikum dan slm sejahtera,
berjumpa lg kite dlm berita pagi..
baiklah, berita hari ni nk cite psl komuter, org india n shah rukh khan
ape kna mngena kesemua topic2 kt ats ni dgn hdp aku?
mmg sgt bkait rapat sbb ptg smlm aku balik sbn nek komuter
pastu dlm komuter tuh dipenuhi dgn kaum india
pastu aku frust sbb xdpt jupe shah rukh khan dlm komuter
ok.da mcm sinopsis cite plak.

al maklumla da bekurun xnek komuter..sbaik pasaan jakun tuh dpt dicontrol dgn cemerlangnye! oh, aku bangga! cmmnt aku la kn tuk ktm bhd, aku bangga sbb u all provide ladies coach utk kami2 yg cumil ni. tp kn yg musykil nye, laki2 ni msk gak kt area ladies coach ni. nk kate dowg xltk notice gtau, pnye tpampang sticker ladies coach di stp pintu, tgkp komuter tuh. ptt ke kite pk positif bahawa lelaki2 itu mgkin rabun jauh ataupn rabun dkt dan sngaja mninggalkn spec dowg kt uma ataupn ckp lens dowg tecicir tym beratur nk msk kom td?
tp kn, tym bratur tuh, ciap de announcemnt lgk ckp ladies coach only for ladies all d tym.
oh, maybe lelaki2 tuh rabun dan jgk xdgr akibat da bebulan xkowek tinger ataupn dowg tgh dgr lagu gne handsfree.. ok, mari kite bepikiran positif!

hurmm, org ktm ni hnya jg ladies coach jp je, smpai 2,3 station dowg tuwun. then lelaki2 yg wt2 xnmpk n xdgr ni pn pe lg..men blasah je msk n ciap duduk tnpa de pasaan tesipu2 malu. ish2..br je nk puji ktm melambung2. xjd la.

oh, knp tym aku nk balik dr station sbg ke sban semlm rmai sgt org india eh?
aku bkk fon, chck kalendar.manala tau kot2 deepavali ke, thaipusam kot, xpn wesak day. wlpn aku tau sume tuh da lps kcuali deepavali je lom..tp aku yakin yg deepavali lbt lg. aku jd hairan, dan mula bepikiran positif spt selalu.oh, myb de perayaan len kot yg org wt kalendar ni lupe nk ltk. toleh kiri india, kanan pn dorg jgk. jgn ckp la dpn n blkg. wah2, meriah sggh!
aku rasa dorg tgh wt pesta mari balik kg beramai2. np aku ckp cmtu? sbb aku men agak je. tgk beg2 dowg, cm nk g xbalik2. de yg ltk baju lam plastik Jaya Jusco je.huh.terel kn. xkoyak pn plastik tuh.

tehibur aku tgk pangai2 org semlm..lg besh dr tgk FIFA. erk.jgn tacing ha.
tp lg besh kalu dpt tgk shah rukh khn tetibe wat2 slh msk dlm ladies coach.pastu die duk sbla aku.oh, kuch kuch ho ta hai...korg rasa die nk x nek komuter?




kan besh kalu dpt jupe srk dlm ktm..oh cair make up..

No comments:

Post a Comment